Tekstil ve Hammaddeleri İhracatçıları Birliği

Sosyal Medya Reklamları ve Sosyal Medya Pazarlaması-Mümin Erakbaş

Sosyal Medya Reklamları ve Sosyal Medya Pazarlaması-Mümin Erakbaş


Mümin Erakbaş

Sosyal Medya Reklamları ve Sosyal Medya Pazarlaması

1 Ağustos 2024, Perşembe, 14.00-17.00, ZOOM Online Platformu

Eğitim İçeriği:

 

Sosyal Medya Pazarlaması ve Platformlar

  • Sosyal medya kanalları nelerdir? Farklılıkları ve özellikleri nelerdir?
  • Markalar İçin Önemli Sosyal Medya Kanalları ve Araçları nelerdir? Nasıl seçilir?
  • Sosyal Medyada Başarılı Stratejiler ve İzleme Yolları
  • Sosyal Medyada Entegre İletişim Planı Oluşturma
  • Sosyal Medyada Etkin İçerik yönetimi.
  • Nasıl daha iyi içerik oluşturulur?
  • Sosyal Medyada Etkin Topluluk Yönetimi nasıl sağlanır?
  • Sosyal medya krizlerine hazırlıklı olma, krizlerle başa çıkma

 

Sosyal Medya Reklamları

  • Sosyal Medya reklam modelleri nelerdir? (Facebook, Instagram)
  • Sosyal Medya Reklam Yönetimi (Facebook / Instagram )
  • Retargeting ve Hedef Odaklı Reklam Optimizasyonu
  • Facebook / Instagram Custom Audience (Özel Hedef Kitle) belirleme ve

kullanımı

  • Reklam ve ücretli pazarlama raporlarını değerlendirme


Eğitmen Özgeçmişi –Mümin Erakbaş:

Ege Üniversitesi İşletme Yüksek Lisans programını Sosyal Medya Pazarlaması üzerine çalışmasıyla tamamlayan Mümin Erakbaş, 2000’li yıllardan bu yana dijital dünyanın çeşitli bölümlerinde faaliyetlerini sürdürmektedir. Çeşitli firmalarla sosyal medya ve dijital pazarlama üzerine projeler yürütmüş ve danışmanlık hizmeti vermiştir. 2012 yılı itibariyle farklı girişimlerde bulunan Mümin Erakbaş Nöromedya Dijital Pazarlama’nın kuruluşunda yer almış ve tüm çalışmalarını kurumsal bir çatı altında toplamıştır. Nöromedya kimliğiyle dijital dünyada faaliyetlerine 2018 yılına kadar devam etmiş, bu tarihten itibaren yeni girişimi olan Makeitdigi Dijital Pazarlama Ajansı ile yeni sulara yelken açmıştır.